04 Ιούλ 2019
Γράφει ο Ιωάννης Ιωάννου.
Την Κυριακή 7 Ιουλίου μπροστά στην κάλπη ο καθείς κάνει την επιλογή του.
Οι ευκολόπιστοι αγρόν αγοράζοντες, υποψήφιοι βολεψάκιδες, ανίδεοι και συχνά κενοί προσωπικότητας και ιδανικών, με εμφανή συμπτώματα αλτσχάϊμερ, θα ψηφίσουν ΝΔ.
Οι εν ενεργεία βολεμένοι, έχοντες άσβεστο μένος ενάντια σε οτιδήποτε εθνικό καθώς και πάθος αλόγιστο για παρά φύσιν δραστηριότητες, οι μαζοχιστές και οι αθεράπευτα λάτρεις της φαντασίας θα ψηφίσουν ξανά ΣΥΡΙΖΑ.
Τα παιδιά του Σημίτη, του Λαλιώτη, του Τσοχατζοπουλου, του Παπαντωνίου πιστά στο δόγμα τους, λάτρεις της σαπίλα, που βρωμάει ακόμα, θα φενακίσουν ξανά εαυτούς και θα ψηφίσουν το νεκροαναστημένο (+χρεωκοπημένο) ΠΑΣΟΚ υπό τον μανδύα του ΚΙΝΑΛ.
Οι νοσταλγοί των Γκουλάγκ, σταλινοφρουροί εν αποστρατεία θα επιμένουν στο κόκκινο μιας και για αυτούς δεν υπάρχει άλλο χρώμα και άλλη πατρίδα από την χώρα των Σοβιέτ ΚΚΕ.
Οι οπαδοί της “ρεαλιστικής ανυπακοής” στην λογική, θα πάρουν θέση ψηφίζοντας ΜΕΡΑ χωρίς ?.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
Οι Έλληνες έχουν μόνο μία επιλογή.
Ψηφίζουμε Εθνικά ??
Πρώτα ΕΜΕΙΣ?
Πρώτα οι ΕΛΛΗΝΕΣ??
Σχετικά Άρθρα

“Ισχύς μας η αγάπη του Λαού” – άρθρο του Ηλία Κασιδιάρη και εικόνες από την πλατεία Βικτωρίας
16 Ιούλ 2020 - Στοχασμοί Ιδεών

Υπάρχει Διέξοδος από το Τέλμα;
12 Ιούλ 2020 - Στοχασμοί Ιδεών

Για ποιόν ρατσισμό μου μιλάς;
13 Ιούν 2020 - Στοχασμοί Ιδεών
